PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Zmiana w zarządzie Famuru

Autor: wnp.pl (JD)
18-12-2017 10:40 |  aktualizacja: 18-12-2017 11:09
Zmiana w zarządzie Famuru
Fot. mat.pras.

Zarząd Famuru poinformował, że 15 grudnia br. Zbigniew Fryzowicz, wiceprezes zarządu spółki, złożył ze skutkiem na dzień 31 grudnia 2017 roku oświadczenie o rezygnacji z członkostwa w zarządzie Famuru ze względu na powierzenie nowych zadań związanych z realizacją strategii rozwoju Grupy Famur w obszarze produkcyjno-handlowym.

  • Jednocześnie 15 grudnia rada nadzorcza powołała od dnia 1 stycznia 2018 roku do zarządu spółki Adama Toborka, powierzając mu funkcję wiceprezesa zarządu. 
  • Adam Toborek ma wykształcenie wyższe. Jest absolwentem programu Master of Business Administration Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie. Ukończył liczne kursy menedżerskie w kraju i za granicą.
Adam Toborek swą zawodową karierę rozpoczynał w spółkach Brado jako specjalista ds. handlowych i kontynuował ją jako kierownik sprzedaży, później jako dyrektor, a następnie prezes zarządu Z.M. Brado 2 SA. 

Ponadto w latach 1993-1995 sprawował funkcję prezesa zarządu RODO SRL w Rumunii.   Adam Toborek pełnił funkcję prezesa zarządu w Lodus Sp. o. o. w latach 1997-1999, a następnie w latach 1999-2000 funkcję dyrektora Centrum Dystrybucji w Animex SA. W latach 2000-2015 związany z fińską Grupą Ramirent, gdzie sprawował funkcje wiceprezesa zarządu Ramirent Scaffolding Sp. z o.o. oraz członka zarządu Ramirent SA, pełniąc kolejno obowiązki dyrektora regionu, dyrektora operacyjnego i dyrektora sprzedaży. 

Adam Toborek od kwietnia 2015 r. pełnił funkcję wiceprezesa Zarządu NiUW Glinik, a od kwietnia 2016 r. - prezesa zarządu NiUW Glinik Sp. z o.o. Obecnie jest związany z Famur SA na stanowisku zastępcy prezesa ds. sprzedaży segmentu kompleksów ścianowych. 

W Famurze wskazują, że połączenie zaawansowanej technologii, doskonałej jakości i ekspansji zagranicznej to pomysł na rozwój grupy i kreowanie marki „Made in Poland”. 

Po dziewięciu miesiącach 2017 roku Grupa Famur osiągnęła skonsolidowane przychody ze sprzedaży na poziomie 966,4 mln zł, co stanowi wzrost o 33 proc. w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. Grupa wypracowała zysk netto na poziomie 62,8 mln zł, natomiast EBITDA wyniosła 196 mln zł. 

Grupa Famur konsoliduje wyniki Grupy Kopex od lipca 2017 roku. 

W trzech kwartałach 2017 roku Grupa Kopex i Grupa Famur osiągnęły łącznie  przychody na poziomie 1 412 mln zł, zysk EBITDA w wysokości 311 mln zł oraz zysk netto na poziomie 105 mln zł. 
Famur konsekwentnie realizuje strategię rozwoju opartą o racjonalną politykę finansową, dywersyfikację źródeł przychodów, zwiększanie zaangażowania zagranicznego i projekt konsolidacji krajowej branży okołogórniczej.

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

31 644 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

565 080 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 097 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.