Zły wizerunek górnictwa dodatkowym balastem

Zły wizerunek górnictwa dodatkowym balastem
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Budowa silnej marki to także budowa korzystnego wizerunku, w tym budowa zaufania klientów oraz przyjaznego odbioru w bliższym i dalszym otoczeniu. Wizerunek górnictwa jest negatywny, co dodatkowo tę branżę obciąża.

Od lat górnictwo sprzedawane jest w mediach głównie jako branża przestarzała, roszczeniowa i o dużej liczbie wypadków. Tymczasem górnictwo wcale nie jest czarnym, wypadkowym punktem numer jeden na mapie gospodarki narodowej.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Zły wizerunek górnictwa dodatkowym balastem

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!