Prof. Barczak: kampania billboardowa górnictwa jest bez sensu

Prof. Barczak: kampania billboardowa górnictwa jest bez sensu
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Ta kampania jest moim zdaniem kompletnie nieprzemyślana - mówi dla portalu wnp.pl prof. Andrzej Barczak z katowickiej Akademii Ekonomicznej.

Od 1 grudnia na ulicach śląskich miast można zobaczyć billboardy z wizerunkiem górnika oświetlającego Warszawę. Na billboardach widnieje hasło: „Wydobywamy węgiel, dajemy pracę, płacimy podatki”. Co Pan sądzi o tej kampanii, którą w całości finansuje Górnicza Izba Przemysłowo-Handlowa?
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Prof. Barczak: kampania billboardowa górnictwa jest bez sensu

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!