Polskie górnictwo musi zmienić filozofię działania

Polskie górnictwo musi zmienić filozofię działania
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

W Polskim górnictwie wciąż najważniejsze jest to, ile wydobędzie się ton węgla. To błędna filozofia! Dziś na rynku nie sprzedaje się węgla lecz gigadżule. Efektem błędnej filozofii górnictwa są miliony ton niesprzedawalnego węgla złej jakości na zwałach - ocenia Jerzy Podsiadło, prezes Węglokoksu.

- Polskie spółki węglowe powinny być firmami opartymi na zasadach rynkowych, a w warunkach rynkowych produkcją rządzi marketing, który wyznacza wielkość i strukturę produkcji - mówi Jerzy Podsiadło, prezes Węglokoksu.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Polskie górnictwo musi zmienić filozofię działania

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!