Katowicki Węgiel: schodzi wszystko i „na pniu”

Katowicki Węgiel: schodzi wszystko i „na pniu”
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Po dwóch tygodniach działalności internetowego sklepu spółki Katowicki Węgiel sprzedano za jego pośrednictwem ok. 490 ton ekologicznego paliwa węglowego Ekoret. Dobre wyniki sprzedaży przełożą się na dalszy rozwój tego segmentu.

W przyszłym roku ruszy nowa linia do konfekcjonowania. Taki wynik sprzedaży po 10 dniach roboczych oznacza, że codziennie za pośrednictwem sklepu internetowego do klientów trafia ok. 50 ton ekogroszku, a zatem wszystko co firma przeznacza do sprzedaży internetowej.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Katowicki Węgiel: schodzi wszystko i „na pniu”

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!