Izba Gospodarcza Sprzedawców Polskiego Węgla proponuje wykorzystać synergię między siecią sprzedaży spółek węglowych i prywatnych firm - donosi "Puls Biznesu".
"Proponujemy alians uczestników rynku, którzy produkują i sprzedają polski węgiel, budowę sieci sprzedaży na bazie działających już kanałów dystrybucyjnych spółek węglowych" - mówi Adam Gorszanów, prezes IGSPW. Według szacunków izby, w Polsce sprzedażą węgla do gospodarstw domowych zajmuje się dziś około 10 tys. mniej lub bardziej profesjonalnych składów.
"Mamy zadeklarowanych kilkadziesiąt firm, które po spełnieniu określonych warunków jakości obsługi i sprzedawanego towaru będą mogły korzystać z naszej licencji. Nie będzie wymogiem, by sprzedawały wyłącznie węgiel z polskich kopalni, ale by klient miał pewność, że nie kupuje rosyjskiego pod marką +polski+" - mówi Adam Gorszanów.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Czy uda się alians sprzedawców węgla?