Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Czy uda się alians sprzedawców węgla?

Autor: PAP/Puls Biznesu
04-07-2014 05:31

Izba Gospodarcza Sprzedawców Polskiego Węgla proponuje wykorzystać synergię między siecią sprzedaży spółek węglowych i prywatnych firm - donosi "Puls Biznesu".

Izba - związek około 200 firm dystrybuujących węgiel do gospodarstw domowych - uzyskała prawną ochronę na terenie całej Unii Europejskiego znaku towarowego "Polski Węgiel". Markę zastrzegło Biuro Harmonizacji Rynku Wewnętrznego z siedzibą w hiszpańskim Alicante.
"Proponujemy alians uczestników rynku, którzy produkują i sprzedają polski węgiel, budowę sieci sprzedaży na bazie działających już kanałów dystrybucyjnych spółek węglowych" - mówi Adam Gorszanów, prezes IGSPW. Według szacunków izby, w Polsce sprzedażą węgla do gospodarstw domowych zajmuje się dziś około 10 tys. mniej lub bardziej profesjonalnych składów.

"Mamy zadeklarowanych kilkadziesiąt firm, które po spełnieniu określonych warunków jakości obsługi i sprzedawanego towaru będą mogły korzystać z naszej licencji. Nie będzie wymogiem, by sprzedawały wyłącznie węgiel z polskich kopalni, ale by klient miał pewność, że nie kupuje rosyjskiego pod marką +polski+" - mówi Adam Gorszanów.
Podobał się artykuł? Podziel się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 751 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP